2013. november 10., vasárnap

Beer Here Pale Hops


Beer Here Pale Hops (5,5%): Római kalandozásaim során a napi látványosságok kipipálását követően utam előre megfontoltan azon helyi vendéglátóipari egységek felé vezetett, melyek a róluk begyűjtött információk és elsősorban kínálatuk alapján a sörízlés formálásának ottani zászlóshajóinak tűntek. Szerencsére akadt egy jó pár "római csakajósör", így ahelyett, hogy céltalanul bolyongtam volna a Peronik és Birra Morettik birodalmában, élő gps-ként zakatoltam a folyékony kenyér oázisaihoz. Az egyik ilyen helyen akadtam rá a címben szereplő darabra, és a továbbiakban szerepeltetett alkotásokra. 
A dán Beer Here főzde kínálatának első, általam kóstolt darabjaként kíváncsian vágtam neki feltérképezésének, melynek során az interneten keringő képek alapján korábban fantáziadúsként elkönyvelt címkék egyikét vehettem elsőként szemügyre. Az ezt követő fázis egy gyors, de mosolyfakasztóan megnyugtató nazális mintavétel után már a kóstolás jegyében zajlott, ahol is egy egészséges dózisú, frissítő, akácos jellegű komló uralta a terepet, amit egy kellemesen telt test foglalt keretbe. 
Nem túl harsány, nem kimondottan hivalkodó, csupán csak kellően intenzív ahhoz, hogy az adott pillanatban leginkább jóleső tulajdonságnak számító, az egész napi menetelés hatásait enyhítendő szomjoltó jellegét sokszínű játéka színesítse. Az összeismerkedést követően kielégítő és tompa kesernyés utóízzel búcsúzott. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése